Raspundem telefonic pana la ora 22:00

0729.898.278

Scris de: Doru Data: 11-10-2015
Intrebare:
Va salut. Am un Mercedes Sprinter din 2001, Platforma auto cu cabina dubla, sasiul lung. Am schimbat la el rulmentii de la cardan, cei doi de sustinere de pe "burta" masinii. Am dat cardanul complect jos, fara sa-l desfac un bucati, din fata pana in spate. am facut semne pe el pentru a nu-l deregra, am schimbat rulmentii si acum dupa ce am montat pesa inapoi, intre 40 si 55 km la ora vibreaza de se simte in toata caroseria. Cred ca dupa ce ma facut cu ea cam 3000 km, rulmentul intermediar dinspre grup, trebuie sa-l schimb din nou. Exista o tehnica sau vreun principiu de "centrare" sau reglare a pozitiei acelor rulmenti inainte de a fi stransi pe caroserie? Echilibrarea la dvs, cat m-ar costa, fiind din trei elemente? Daca este expediat prin posta rapida, in cat timp acesta poate revenii inapoi? Vreau sa stiu acest lucru pentru a stii cat timp as avea masina indisponibilizata... Multumesc
Raspuns:
Raspuns

Buna ziua .

Dispunem de echipamentele necesare echilibrarii dinamice si fara probleme va putem ajuta cu echilibrarea axului cardanic . Pretul este de 450.oo lei si se trimite ramburs in aceeasi zi .  In cazul in care nu aveti d-vs rulment il putem inlocui noi . 

Referitor la montaj care este simplu dar are o importanta majora va putem enumera pasii corecti  .

1. Verificati ca flansele de prindere de pe cutie si diferential sa fie curate si fara urme de lovituri .

2. Montati axul in ansamblu ajutandu-va de calugarii de siguranta si strangeti flansele utilizand suruburi identice.

3. Strngeti in pozitia in care vine primul rulment ( spre fata masinii ) apoi cel din spate .

Urmand acesti pasi cu siguranta montajul este corect . 

Pentru trimiterea axului in vederea echilibrarri folositi adresa Theodor Pallady 57 sector 3 .

 Tel 0729898278