Raspundem telefonic pana la ora 22:00

0729.898.278

Ca orice subansamblu al unei masini , montajul cardanului trebuie facut astfel incat functionarea acestuia sa nu duca la uzuri premature al rulmentului intermediar din cauza pozitionarii incorecte .

Deoarece dorim ca cei care vor sa faca montajul cardanului reconditionat in regie proprie sau la un alt atelier care nu este specializat in reparatii sau reconditionari cardane vom explica pas cu pas pentru a da sanse de reusita montatorilor acestora .Explicam deoarece numarul axelor montate incorect a fost destul de mare iar cheltuiala cu inlocuirea acestora este incomoda pentru oricine .

Dupa demontare si reparare urmeaza bineinteles montajul acestuia .

Ca prim si important pas se curata de rugina , impuritati si vaseline vechi flansele de asezare a flanselor .

Se recomanda inlocuirea suruburilor cu unele identice  noi dar  in cazul in care nu este posibil verificati integritatea celor vechi pentru a nu ceda la strangere . NU FOLOSITI suruburi inegale . O diferenta de 5 grame la un surub poate da vibratii puternice la un  ax cardanic !

Incepeti prin a prinde tot cardanul pe masina dar fara a strange suruburile la cuplu dat de fabricant .

Dupa asezarea in pozitie si verificarea asezarii corecte se procedeaza la strangerea flanselor de cap al axului cardan apoi miscarea rulmentului intermediar usor pentru ca acesta sa nu stea in tensiune urmand strangerea definitiva .

Acesti pasi vor da  siguranta functionarii rulmentului intermediar pentru o lunga perioada iar reusita repararii este asigurata . 

 

Doresc o zi placuta tuturor , celor care invata si celor care "fura" meserie .