Raspundem telefonic pana la ora 22:00

0729.898.278

Cu cate ca am mai scris , astazi am reusit sa inlocuim un produs chiar daca termenul de garantie a fost depasit . Povestea scurta intre bun simt , educatie si bunavointa .

Clientul a spus ' am reparat in toamna o planetara si am mers doar 2 ore cu ea ' Noi avem istoric complet si stiam ca termenul de garantie a fost depasit dar din dorinta de a incerca sa rezolvam o problema aparurta am chemat clientul cu piesa la reparat . Cand am intrebat de factura initiala am inceput sa primim raspunsuri vagi ca in toamna .. ca 2 zile nu ore .. o balmajeala din partea acestuia dar pentru a nu pica in derizoriu tot incerca sa aduca argumente ce nu aveau legatura cu tehnica sau cu bunul simt .

Pentru cei ce nu au inteles , un partener corect va face ceea ce este corect si uman , pentru unul care crede ca a tras o teapa  se inseala amarnic , va pica tot in derizoriu in aceasta viata care este si asa prea scurta .

Sfatul nostru , cand aveti o problema discutati-o calm si cu mintea limpede !